Webinaaritallenne
22 tapaa kohdentaa mainontaa ja johtaa tiedolla vuonna 2024
Kuule käytännön keinot, joilla sopeudut evästemurrokseen.
Ostoaikeissa oleville kohdentaminen muuttuu, kun 3. osapuolen evästeet poistuvat lopullisesti. Ne toimivat muutenkin enää vain Chrome-selaimessa.
Myös 1. osapuolen evästeisiin nojaava mittaus on murroksessa; tulosten seuranta ja markkinoinnin johtaminen vaativat uusia tiedonlähteitä, kun et voi luottaa enää vain 1. osapuolen evästeisiin perustuvaan analytiikkaan.
Tästä webinaarista kuulet käytännön keinot, joilla sopeutua muutokseen.
Mitä sinä saat tästä maksuttomasta webinaaritallenteesta?
Varoitamme, että lopuksi saattaa hiukan huimata: tulet kuulemaan enemmän konkreettisia keinoja kuin kenties missään tämän aihepiirin webinaarissa aikaisemmin. Ylätason höttö on karsittu minimiin.
Opit tässä webinaarissa mm.
- perusasiat, mitä evästeistä pitää tietää, jos tekee markkinointia
- 9 älykästä tapaa kohdentaa mainontaa oikealle yleisölle, oikeaan aikaan
- 13 tapaa johtaa markkinointia tiedolla, kun normaali web-analytiikka ei enää riitä.
Kenelle tämä webinaaritallenne sopii
Tämä webinaari sopii sinulle, jos
- työskentelet markkinoinnin suunnittelun ja johtamisen parissa
- haluat tietää, miten mainontaa kannattaa mitata ja kohdentaa vuonna 2024.
Sinun ei tarvitse kuitenkaan olla digimarkkinoinnin syväosaaja, koska tiiviissä sessiossa emme tule menemään teknisiin yksityiskohtiin.
50 min tiivistä asiaa
Arttu Raittila, Hopkins:
22 tapaa kohdentaa mainontaa ja johtaa tiedolla vuonna 2024
Lopussa osallistujien kysymyksiä
![Arttu_32879_Hopkin32879_72dpi Arttu_32879_Hopkin32879_72dpi](/wp-content/uploads/elementor/thumbs/Arttu_32879_Hopkin32879_72dpi-q6hyr7wjebb3k4v8e175l1fryxrhwe4j0ljcdwux7c.jpg)
Arttu raittila
Hopkins
Arttu on yksi Hopkinsin perustajista ja intohimoinen digimarkkinoinnin popularisoija. Puhu Artulle, kun haluat rakentaa toisiaan tukevien keinojen kokonaisuuden.