Konversio-optimoinnin tavoitteena on myydä aikaisempaa enemmän. Konversio-optimointi koostuu markkinoinnin, sivuston ja jopa palveluiden optimoinnista.
Konversio-optimointi eli CRO (conversion rate optimisation) tähtää myynnin lisäämiseen. Usein tavoitteena on
- konversioprosentin parantaminen
- keskiostoksen suuruuden parantaminen.
Koulutuspäivän aikana opit
-
- löytämään myynnin esteet Google Analyticsin avulla
- tunnistamaan tärkeimmät konversioon vaikuttavat tekijät
- käyttämään tärkeimpiä konversio-optimoinnin työkaluja.
CRO-koulutuksen alustava ohjelma
9.00-9.30 Konversio-optimoinnin perusteet
9.30 – 10.00 Google Analytics konversio-optimoinnin työkaluna
10.00 – 10.15 Tauko
10.15 – 11.00 Liikenteen lähteiden optimointi
11.00 – 11.30 Työkalut 1: Lämpökartat, skrollauskartat, klikkikartat
11.30 – 12.30 Lounas
12.30-13.00 Työkalut 2: Nauhoitukset
13.00-13.45 Työkalut 3: A/B-testit
13.45-14.15 Copy – tekstit myyvät
14.15 – 14.30 Iltapäiväkahvi
14.30 – 15.15 Mitä teet, kun liikennettä on vähän?
15.15 – 15.30 Yhteenveto, kysymyksiä & vastauksia
Kouluttaja
Mikko Piippo on työskennellyt vuosia digimarkkinoinnin konsulttina ja tunnetaan myös kansainvälisesti analytiikan asiantuntijana. Hän on esiintynyt mm. Sydneyn ja Melbournen Google Analytics -konferensseissa.
Paikka
Koulutus voidaan pitää Hopkinsilla (Eerikinkatu 27, Helsinki) tai teidän toimistollanne pääkaupunkiseudulla. Voit myös järjestää sitä varten ulkopuoliset tilat.
Ilmoittaudu koulutukseen
Jos haluat tarjouksen tai tarkempia lisätietoja tästä koulutuksesta, ota rohkeasti yhteyttä:
Suvi Miettinen
050 336 8446
suvi.miettinen@hopkins.fi